Dagen då mitt liv tog en avgörande vändning....

Man skulle kanske kunna säga att de va då jag träffade min Olle. Och ja visst va det också avgörande. Men genom livet kommer väl många vägskäl då man måste välja. Höger,vänster eller raktfram. Jag trodde länge att jag hamnat vid en återvändsgränd. Men efter många tårar och efter mycket slit så har jag äntligen kommit vidare. Idag är nämligen dagen då jag har fått ett nytt jobb. Jag har länge tänkt byta och sökt åt lite olika håll. Men idag fick jag beskedet att jag får börja på Swedese i vaggeryd. Känns toppen. Tror inte jag har fattat det riktigt än. Känns overkligt att det faktiskt va någon som ville ha mig. Så till dig som kämpar för att komma vidare. Ge inte upp! Känns lite old att säga det men man får aldrig ge upp. Jag tror att jag kommer trivas som tusan på det nya jobbet. Super bra vilkor och en bättre lön. Och bättre tider! Mycket mer kan man inte begära. Tack till alla som har stöttat mig när jag inte känt mig vatten värd. Ett extra tack till Björn som fick mig att söka detta jobbet. Om två veckor börjar jag mitt nya jobb. Lite pirrigt måste jag säga. Hoppas att jag kommer kunna lära mig allt fort och att dom blir nöjda med att dom valde mig.
Det som är det jobbiga med detta är ju att man måste ringa och säga upp sig med. Puh det kommer inte bli roligt. Hoppas att det inte blir allt för jobbigt att jobba dom sissta passen. Men det skulle inte göra så mkt, för nu vet jag ju att jag har något annat att gå till. Lycka!!!!!!!

Puss så länge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0