En liten tävling...

Tjoho!!! Jobbat färdigt på mitt gamla jobb och känner mig lycklig som få. Så nu tänkte jag ha en liten tävling. Jag ser ju att det trotts allt är några få som besöker min kära blogg dagligen och som tack lottar jag nu ut en egen stickad mössa. Inte för att du kanske tycker den är speciellt snygg kanske men det är riktigt gosig och visst vore det väl kul att kunna säga att man vunnit något för en gångs skull. =) Det ända du behöver göra är att skriva fem ord som betyder lite extra för dig. 
Här kommer också en liten bild på den, fast den ni får om ni vinner är vit.

 

God luck!


Kommentarer
Postat av: Anna

1.Du

2.du

3.du

4.du

5.du



hihihi

2010-11-22 @ 15:25:23
Postat av: mamma

Min glädje,Min stolthet.BODIL

2010-11-22 @ 22:54:00
Postat av: M

1. I

2. really

3. want

4. that

5. hat



=o)

2010-11-23 @ 15:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0