En lördag i bilder...




Här kommer några fin fina bilder från min galna lördag.
Hade nästan bara fula kort men det får ni bjuda på gott folk.





 

Haha ja vad ska man säga.



Naaaw! Så fina vi är!



Självutlösare! Jobbigt att man ser in i skrevet på mig bara =/



Systrar.....



Vad gör ni!!!??!!!



Ja tack för en galen kväll som vissa kanske glömde fort som bara den. Men inte jag. Några ord som beskriver denna kvällen kan nog vara: Cava,öl,rosé,dans,cigg,skratt,spray,söndriga glas,komplimanger,galet,underbart, varmande. Sen slutade ju kvällen olika för oss alla. Behöver inte säga mer =)
Puss


Kommentarer
Postat av: anna

hahahha... ja vilken galen kväll det va. Förstår inte hur det alltid kan bli så galet när vi flickor ska partaja.. men fy fan va skoj det va!! Bästa kvällen på länge trots vissa andra missöden.. hihihi

2010-11-01 @ 12:25:11
URL: http://mselfandfamily.blogg.se/
Postat av: Mia E

HAHAHA... sista bilden va galet rolig. Vi tog massa sånna kort om jag minns rätt.. Vi skakade på huvudet o sa blääää samtidigt som vi tog kort :D. Varför får du nog fråga Mia din syster om haha-.

2010-11-01 @ 12:30:22
Postat av: M

HAHAHAHA! Ja vad ska man säga?! Hade en underbart rolig o galen kväll!

2010-11-01 @ 14:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0