Grattis Johan!

Idag fyller min underbara bror 30 härliga år! Stort grattis till dig!


I övrigt känner jag hur orken börjar tryta. Känns som jag inte gör annat än att jobba. Slutade ändå tidigare än beräknat idag. Men jag är inne på slut tampen kan man väl lugnt säga. Har bara två dygn kvar. På måndag morgon går jag av mitt sissta pass som personlig assistent. Känns bra men super konstigt att jag ska börja gå upp tidigt på morgonen och ha alla helger ledigt. Konstigt. Men innan jag går på det nya jobbet har jag ca en vecka på mig av att njuta. Nästan en hel vecka ledigt. Vad ska man hitta på tross? Kan nog bli lite jakt och sen har jag besämt mig för att måla om en gammal byrå som jag fått av mamma. Sen har jag inte mkt mer plannerat. Bara att känna lugnet helt enkelt. =) Känner ni att ni vill ha påhälsning av lilla mig så är det bara att ringa.




Å så en liten bild på lilla Johan då =) Visst ser han manlig ut men pärlhalsband o allt. Dont hate the cameraman =)

Puss puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0