Smyckesparty och mkt mkt mer!

Idag är det tisdag och veckan har bara börjat. Men oj vilken vecka. Jobbar bara till 3 idag sedan bär det av hem för att fixa och dona inför smyckespartyt ikväll. Blir nog en runda till ica maxi innan och köpa lite frallor och dylikt så man har något att bjuda på.
I övrigt är det en spännande vecka jag har framför mig. I morgon ska jag få svaret på en stor fråga. Jag skulle vilja kalla det ett vägskäl, en stort sådant i mitt liv. Och på torsdag då ska det provas bröllopsklänning. Shit va nervös jag är över det. Hur ska jag kunna hitta någon fin brudklänning när jag inte har en aning om vad jag vill ha. Hoppas jag hittar en som ä Den med stort D. Som bara sitter som ett smäck! Men sen hoppas jag också att jag ska få prova några riktigt fula som jag kan ta kort på och lägga ut här. Det hade väl varit asa kul. Hihi. Tack anna för att du fixade tid för provning åt mig. Jag kommer nog behöva mer hjälp än jag någonsin trott. Har insett att jag inte har någon koll på läget alls. Enligt Anna hade dom sagat på brudklännings-stället att vi va sent ute. VA??!!?? Paniken i mitt bröst blev genast värre. Men bara jag och Olle inbeffiner oss på rätt ställe på rätt tid så ska det nog gå bra. Men det kan vara nog svårt bara det iof. =)

Och för er som känner er sugna så är det bara att komma halv 7 till holkaryd på smyckesparty. Kommer nog bli super mysigt.



Ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Anna

I´m your bridzilla!

I´m your weedingcordinaitor!

I´m your sister!

2010-11-09 @ 14:00:24
URL: http://myselfandfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0