Toppensuperdundermysigt!

Haft en toppen dag. Vissa dagar gör verkligen en starkare i kropp och själ. Dagen började med att jag tog saaben till hok för att hälsa på en gammal klasskompis. Det va så länge sedan vi sågs. Över ett år faktiskt. Helt sjuk om man tänker på att jag åker förbi hennes hus minst 2 gånger varje vecka. Men det blir liksom aldrig av att man träffas lik förbaskat. Men sen igår satt jag på facebook och grejade lite och fick ett chat meddelande av henne. De skrevs endel och till slut hade vi bestämt träff. Så mysigt. För ca ett år sedan träffade jag henne på en klassåterträff. Då va hon gravid, nu va den lilla tösen redan 8 månader. Å vilket litet busfrö! Vi busade en massa, vill inte vara mallig men jag tror faktiskt att hon tyckte om mig lite. Fick en STOR blöt puss mitt på munen. Och hon fick tusen åter. =) Kul att man kan träffas sååå många år efter man gått ut skolan och fortf känna den där speciella kärleken som gör att man bara pratar och pratar och plötsligt har flera timmar gått. Tack för en toppen förmiddag.
Bilen åkte vidare till vaggeryd, det belv till majsan. Lite oplanerat men alltid lika mysigt. Serverades den underskattade rätten makaroner och weinerkorv. Mums! Sen blev det timmar med kaffe och sötsaker. Plötsligt va klockan halv 6 och de va dags för Bodil att ta sig hem för att kissa hunden. Så där har ni det, en toppen dag i mina ögon! Kärlek gör mig stark.
Tack.



Äkta kärlek



Ha det nice...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0