Tvättmedel i stora lass.......

Olle Stefan Andersson. Han är underbar på alla sätt och vis men ibland fattar jag mig verkligen inte på honom. Men jag skulle tro att han tänker precis så om mig med ibland. Nu har han i alla fall gjort något så konstigt och oförklarligt att jag inte kan göra något annat än att skratta. Han ringde igår och jag kunde riktigt höra hur ångerfull han va.
 - Älskling jag har gjort något jätte dumt. Det ringde en försäljare till mig innan idag.
- Ja ha. Vad har du nu köpt?
-Emmmm ja det kan vara så att jag har köpt tvättmedel och och avfettning för typ 4000:-.
-*tystnad*
-Hallå hörde du vad jag sa?
-Ja jo jag hörde. Hur tänkte du då?


Ja så där gicj väl dikutionen till ungefär. Fast jag ska väl erkönna att han fick sig en liten utskällning. Jag kunde verkligen inte fatta hur det bara kan bli så att man köper tvättmedel o grejor för 4000. Han försökte ringa och säga att vi inte ville ha det men det gick minsann inte. Bara för att Olle är momsregistreradså tas det ju som ett företag och företag har ingen ångerrätt. Bra att veta såhär i efter hand. Ja vi kan nu inte göra annat än att vänta på att en pall men tvättmedel och toa-papper ska komma på våran trappa. Galet! Vi kanske ska öppna en liten gårdsbutik för grannarna. Hahaha ja man kan ju inte annat än att skratta nu när ilskan har laggt sig. Söta lilla Olle. Hoppas att du tänker på detta nästa gång jag gör bort mig. För det kommer ju att ske. Alla gör vi våra små misstag. Huvudsaken är väl tt vi lär oss av våra misstag kanske. Älskar nog Olle hur klantig han än blir. =) Men hör av er om ni har slut på tvättmedel. Ni ve vart det finns i mängder. hihi

Har fått hem bordet och stolarna till finarummet nu med. Det kommer nog bli super najs. Just nu har vi liksom bara ställt in det där inne men tanken är väl att vi ska renovera lite så att det blir nytt och fint. Vad tycker ni om bordet? Är det inte lite fint ändå?





 


Nu ska jag dra och rida en sväng.

Puss


Kommentarer
Postat av: a

hahahah fy fan va jag garvar!!! Olle olle olle!!!! Ni är för jävla galna....hahaha... shit att man köpte tvättmedel i helgen. hahahha skrattar än



Bordet blev ju kanon fint... en gammeldags eller gammel svensk tapet där inne skulle va kanon snyggt. i typ blått å vitt.. å åååå

2010-11-03 @ 20:30:53
Postat av: Mia

Ollebolle.... Hehe..

Skitsnyggt bord btw :)

2010-11-03 @ 21:59:45
Postat av: anniepannie

Härligt att slippa köpa tvättmedel (på några år!) haha!:)



Vilket fint bord! Och stolarna! Riktigt nice! Jag vill komma och provsitta, samt dricka öl:)

2010-11-04 @ 13:19:23
Postat av: bodil

Klart du ska komma och dricka öl på mina stolar!! Jul helgen kanske =) Puss

2010-11-04 @ 15:27:22
Postat av: M

Hahahaha! Ja vad ska man säga?! Asgarvar!

2010-11-05 @ 13:29:59
Postat av: mamma

jättefint passar ju perfekt i det rummet!!!!kandelabrarna va ju öckså skitsnygga.....haha

2010-11-06 @ 15:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0