Å så va det helg, å inte vilken helg som helst. Ledig helg!!

JAAAAAAAAAA!!!! Det är fredag mina vänner!! Vad ska jag börja. Det är min lediga helg och det firas med att ha den helt fullspeckad. Sitter just nu på jobbet men snart slutar jag och tar helg. Kommer troligen bli en galen helg. Ikväll blir nog en ganska lugn kväll men mys hos Majsan. Men lördag...oj oj oj. Känner mig laddad. Börjar dagen med att ladda betterierna i skogen i bondstorp och jaga lite. Sen är det inredningsparty och efter det drar vi in till stan (jönköping) för att festa loss. Förfest hos Kajsa och en massa tjejer i olika åldrar. Ska bli så kul. Brukar bli galet. Mina syskon ska också med. Konstigt hur det kan komma sig att dom vill ha med sig sin lilla syster ut på jippo. Men jag älskar det. Så kul att vi har så galet roligt ihop. Söndagen kommer nog bestå utav kurering av kropp o själ. Kanske tar sig ut i trädgården för en sissta städning innan snön hinner lägga sig konstant. Får väl se om man orkar. Ingen som vill hämta mig och syster Anna i stan på lördag?? Förstår inte varför men Olle va inte så sugen på att hämta oss.Han påstår att vi altid är så jobbiga. NÄÄÄÄ!! det är vi ju inte alls det, eller hur anna?! Vi är ju bara lite väl glada i hatten kanske =)

Ha det gott och njut av helgen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0