Big Problemooooo

Sitter och tittar på couger town medans Olle har deckat o soffan. Maten blev super god men vinet kan varit de som va lite godare =)
Men nu till mitt stora problem. Sitter och skriver upp namn som vi tänkte bjuda till våran bröllopsfest. Så många namn! Men frågan är bara, Skulle du bjuda mig på ditt bröllop? Vi som bara skulle haft ett litet bröllop =/ Och nu sitter jag här men närmare 100 namn på släkt och vänner. Shit alltså! Att det ska vara så svårt. Vad ska man dra den berömda gränsen. Ska man bjuda hela tjocka släkten eller bara dom man faktiskt umgås med. Det finns ju visst vissa oskriva regler vad det gäller bröllop. Jag önskar jag kunde vara den första som spräckte dessa fåniga regler. Ska bröllop behöva vara så ångest framkallande???


Kram


Kommentarer
Postat av: M

Så klart ni ska bjuda dom ni umgås med! Fast så kom ju morfar på tapeten....han vill man kanske ha med trots att han kanske inte själv uppskattar det...

Ja ju mer man grubblar desto svårare blir det....

2010-10-27 @ 16:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0