Det blev ett nej...

Ja vad ska jag säga. Känner mig lite dyster måste jag säga. Ville detta sååååå mycket att jag som vanligt blev väldigt väldigt besviken när jag fick ett nej. Sökte ett jobb som receptionist i hok. Hade ju vatt perfekt för mig ju! Hur fan kan dom inte välja mig =( Hur ska kag gå vidare nu. Känner mig helt nere. Antar att det bara är att hoppa upp på hästen igen som man brukar säga.
Dax att snart dra till mitt jobb, är glad att jag faktiskt har ett jobb att gå till i alla fall. Men mina helger är inte allt för kul. Men men ha det så gott i helgen vänner. Hoppas det bara flyger förbi.

Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Var glad att du fick komma på en intervju.. En annan fick inte ens det...

2010-10-22 @ 19:18:29
Postat av: Robban

Tänker på dig å jag gör mitt bästa för att göra det bästa för dig

2010-10-24 @ 12:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0