Det lilla gula huset...

Fredag, då anser väl dom flesta att veckan har gått eller?? Men JAG då!!!!??!!! Jag skulle ju få ett samtal i veckan o inget har hänt =( Har gått som på nålar hela veckan för att jag har hoppats på ett glatt samtal som skulle förändra mitt liv en aning. Nu sitter jag här då och klockan är 17,00 och fredag kväll har börjat. Och inget samtal har kommit. I alla fall inget som jag egentligen ville. Det är lite typiskt mig dock att gå och hoppas på något å himla mkt att jag sedan blir helt utmattad av alla förväntningar. Vet inte verför jag är sådan, jag vet ju om att det mkt sällan blir som man går ochhoppas ändå. Som den gången jag och Olle skulle åka till skåne för att tiita på en WW passat. Svart, skinklädsel och automat. Va så inställd på att jag skulle åka hem med den där bilen. Allt jag så länge velat ha i en bil, det hade ju den så varför skulle jag inte åka hem med den liksom. Men så slutade med att vi satt i gemensam bil även på vägen hem. Önskar verkligen att det fans något jag kunde göra för att inte vara sådan som människa men hur fasiken gör man det då? Jag va helt föstörd på vägen hem. Jag blev samtidigt sur på mig själv, hur lär man sig behaska sina känslor? Gaah. Ännu en brist.
Men ändå sitter jag här och hoppas så innerligt att det då ska komma ett samtal någon gång nästa vecka istället. Höll ni inte en tumme var åt mig eller?? Fy skäms på er!
Ikväll blir det i alla fall ett litet besök i vårat gamla hus i Boda. Det lilla gula huset. Ligger helt underbart brevid vattnet en liten bit ut på landet. Olles kusin har nu flyttat ut dit och ikväll blev vi bjudna på varmamackor och lite mys. Ska bli rätt skönt att bara ta det lungt ikväll, en annan ska ju upp o jobba ett dygn i morgonbitti. =( Alltid lika surt att jobba helg. Inte riktigt något jag tycker om direkt. Jag trivdes nog bättre med 7-4 måndag-fredag och sedan ha hela helgen ledig med vänner och familj. Kanske det blir så i frmtiden, vem vet.

Ha det gott vänner och glad helg på er!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vet hur det är. Släpper på känslorna och tar ut saker och ting i förskott.. Jävligt jobbigt fenomen dedär......

2010-10-08 @ 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0