Gisleparken

Tar en paus! Jag har varit så duktig, hela övervåningen är avstädad och puttsat fönstrerna invändigt. Tänker att Olle får göra utvändigt. Vet faktiskt inte hur man får loss våra sröjs på fönsterna. Men har även gjort halva nerdervåningen. Nu är jag helt slut och  vet inte om jag ska orka göra mer. Måste ju snart fina till mig lite med inför kvällen. Ikväll blir det Gisleparken med ett gäng galna tjejer. Kan bli galet ikväll.Troligen. Räknar med det! =) Varit på systemet och inhandlat lite proviant inför kvällen...vin och öl. Det är grejor det! Kameran ska med och det kommer komma upp ett antal med fin fina kort på våran galna natt i morgon. Lovar. Men nu får jag väl ta och göra färdigt här hemma så jag kan städa mig själv snart. Ha nu en kalas lördag.

Ha det finast!


Kommentarer
Postat av: A

Känner jag dig rätt så kommer väl både mobilen kameran å korten bli "stulna " på något mystiskt sätt... hihihi

2010-10-16 @ 21:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0