Hur tänkte dom här???!!??

Alltså nu är jag förbannad!!! Hur fasiken tänkte djuraktivisterna när dom släppte ut 17 000 minkar från en minkfarm inatt? Det säga att det är rena rama blodbadet nere på vägen mellen Åker och Skillingaryd. Jag fattar inte? Det måste ju finnas något bättre sätt för dom att påpeka sin ståndpunkt i det hela. Jag menar nu är dom ju döda lik förbaskat. Och dom som inte blir påkörda och mosade på vägen kommer dö en plågsam och riktig hemsk död då de svälter ihjäl ute i det vilda. Fattar dom inte att minkar i bur inte klarar av livet i det vilda? Nu är det ju inte så att jag är någon förespråkare för pälsindustrin men dom som nu viger sitt liv åt att motvärka just pälsindustrin får nog allt komma på något bättre sätt at få sin röst hörd. För detta gör min riktigt arg! Jag har själv kört på minkar som blivit utsläppta en gång en tidig morgon. Jag bodde ubder en tid nere i Vaggeryd och jobbade hos min far hemma på familjegården. Lite halvft dimmig i ögonen kommer jag och kör där vid Bäck. Det är bara det att påhela vägbanan springer det minkar som vilsna höns. Usch det va jätte ´hemskt och då tror jag det inte va speciellt många som hade blivit utsläppta äns. Så jag kan ju bara tänka mig hur det ser ut nere i skillingaryd. Hoppas det kommer ut bilder på tv, nätet och tidningar så dom får se hur illa det går när dom gör som dom har gjort. ÅÅÅÅ okej nu har jag avreagerat mig lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0