Lite tid över..

Sitter nu på skönhetsbutiken i gislaved och har lite tid över kan man väl säga. Det va nämligen så att Malin och jag SLOGvad om vem som skulle få göra gelnaglar. Och ordet SLÅVAD har nu fått en helt nybetydelse för mig. För er som inte fattar så kan det göra fruktansvärt ont att stoppa sina fingrar i en liten ugn för att härda matrialet som ligger på naglarna. Så vi kom överens om att den som är svagast får straffet att lida sig egenom gelnaglarna. Det va bara det att Malin drämmer till mig utan förvarning och resultatet av det va ju att jag skriker till AJ!!! Hahaha säger Malin då. Det blir du som får göra straffet för du är en klenis =) haha ja så jobbar vi. Helt normalt eller?? Kanske inte men men nu är det så och Malin va också den som fick börja sitta "modell". Gaaaah vad ska jag göra i 2 och enhalvt timme?? Jag är ju i ochförsig ganska van vid att sitta av tid. Så det ska nog gå bra. Kanske vågar mig ut och ta ett kort på dom sen med så jag visa hur det hela går till. Mia ser för övrigt jätte rolig ut i sina "skydsglasögon" och minskydd. Det bara måste jag ha ett kort på och visa er så ni får något att garva åt så här på tordagen.
Hade nästan glömt men jag har ju lovat att följa med Malin ut och springa idag. Puh! Hur ska detta gå då? Har ju ine sprungit på jätte länge. Jag tror inte min kropp är gjord för att springa för övrigt. Är man klumpig i vanliga fall så kan ni ju själva lista ut hur det går när en sådan som jag ger mig ut för att springa. Förenat med livsfara ju!!Men har man lovat så har man.

Ha det gott så hörs vi senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0