nerver av stål..not!!!!

Det är onsdag och hela magen håller på att hoppa ur min kropp. Tänk då hur det kommer kännas på Torsdag. Hemska tanke. Hur gör du när du är nervös över något? Jag försöker hålla nerverna i styr men det är verkligen lättare sagt än gjort. Kanske är det en tröst att jag här om dagen fick veta att Olles morfar har med mig i hans böner. Hahaha.. lite gulligt faktiskt. Jag kan behöva all hjälp som finns så varför inte liksom. Om det hjälper eller inte får vi väl dock se. Blir det ett lyckat resultat tror jag nästan att jag ska ringa och tacka =)
Om tiden räcker till idag så ska nog Olle och jag hämta ett bord till finarummet. Vi har fått lov att köpa bortgångne Ajnas gammla bort och stola. Kommer nog bli himla fint med den stilen i det rumet tror jag. Ska lägga ut en bild på det sen när vi har fått hem det. Men känner jag Olle och mig rätt så kan det dröja ett tag. =/
Nu måste jag nog uppdatera mig om vad som hände på Desperata Hemmafruar igår tror jag allt..

Men ha det bäst alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0