Pang pang!!

Jippi äntligen är det 1 oktober! Första dagen vi får släppa våran jakthund. Men tyvärr jobbar jag så han får nog vänta. Kanske jag hinner släppa honom i morgon innan vi ska iväg på kalas. Det är så roligt att vi äntligen får släppa honom. Det är verkligen en speciell känsla när man tar på sig jaktkläderna,fyller påtermosen med önskat innehåll, kollar batterierna i pejlen o radion, bré sina mackor eller tar upp sin korv ur frysen. Hela tiden förljer Bruno en som om man skulle ha lekt följa john. Lämnar man huset utan att han får hänga med när man väl har fått på sig jaktkläderna, ja då blir han helt galen!!! Å jisses vad jag längtar. Snart snart.

I övrigt är det ju fredag idag... gud så gott! För denna helgen är jag ledig! jag ska njuta som bara den. Det ska verkligen bli skönt att få mysa hela helgen lång. Även om jag är lediig mitt i veckan ibland så blir det liksom inte samma sak för olle är ju inte hemma då. Så nu ska det bli riktigt skönt att få en hel hel helg helt helt ledig!!!
Det blir kalas för olles kusin och fredagsmys med mina underbara. Sen har jag iget mer planerat =)
Satt och tittade på massa bilder på min mobil igår, blev helt varm i hela kroppen. Min ena syster har numera två barn. Noel och Norton. Det händer att jag hämtar dom på dagis iblandnär Anna eller Robban ska komma hem sent och jag ändå är ledig. Nu va det ett bra tag sedan jag gjorde det så nu saknar jag det insåg jag när jag tittade på korten igår. Det finns nämligen inte mkt som värmer som när man kommer in genom dörrarna på dagis och Norton kommer skrikande BOBBO!!!!!!!! Noel han skriker inte ut mitt namn direkt men han ler och kommer och kramas. Jag älskar mina syskonbarn så himla mkt!! Men nu åker dom till spanien men deras mamma o pappa och min mamma så då kommer det dröja innan jag ser dom igen. Kanske måste åka och pussa på dom lite i helgen så att mitt behov dempas en aning.






Opps det va en riktigt dålig bild det där, men det är i alla fall mitt 2:a rådjur någonsin. För bruno såklart! Hoppas på många fler detta året.


Ha en underbar helg kära vänner så hörs vi snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0