Städa? Någon?....inte?

Om jag ändå orkade städa lite. Så jädra tråkigt ju! Å kan inte någom komma och puttsa alla mina fönster??!!?? Jag blir galen av att det alltid ser ut som om en tornado dagit egenom huset. Hur fan är det möjligt att två människor och en hund kan göra ett hus så smuttsigt? Gaaaaaaaah!!! Men jag orkar inte lyffta den tråkiga trasan.....för jag har varit i ullared hela hela dagen. Jisses vad det tar på krafterna att spendera pengar. Men kul va det. Konstigt nog va det jag som inte skulle handla något, som kom ut med längst kvittot. Hur är det möjligt? Höll på att tappa hakan när flickan i kassan berättade vad slutsumman blev. URSÄCKTA, VAD SA DU ATT DET KOSTADE???!!! Det va bara att lämna fram kortet och låta det sjunka in. Puh alltså det va en riktig pers det ska jag be att få tala om.
Så nu sitter jag här och önskar att jag gått ut lite snabbare ur gekås och att jag hade haft lite energi kvar att städa ur huset med. Vill ju inte spendera för mkt energi i morgon på att städa. Det gäller ju att vara på topp när man ska ut o svira. För  i morgon ska det festas loss. Vet inte riktigt vilka vi blir än men bara flickor i alla fall. =)
Ha nu en riktigt härlig helg, det ska jag! Jippi! Jag verkligen älskar lediga helger.

Ha det gött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0