Imorgon börjar mitt nya liv....

Jobba på en söndag är nog bland det värsta jag vet. Men som sagt, jag har ju ett jobb i alla fall. Och i veckan sen jobbar jag bara ett dygn. Det ska bli gott att vila upp mig. Har börjat få fruktansvärt ont i ryggen. Kanske måste uppsöka en massör eller nått.
Helgen har nästen bara vatt jobb för mig. Började fredag kl15,00 och slutade lördag morgon halv 9. Drog direkt ut till Nässja för att jaga med Olle ocj hans bror. Men till slut a vi Olle, jag, Olles bror, Olles kusin och pappa o Gittan. Olle släppte bruno och de dröjde inte länge innan han tog upp ett rådjur. Troligtvis det rådjuret jag lyckades få springandes rakt på mig när jag presic hade ställt mig på pass. Det va en liten bock som sprang i famnen på pappa som hade laddat och sköt ett fint halsskott. Ännu mer kött i frysen blev det. Vad ska jag göra med allt. Har gett bort en massa men har forf väldigt mkt kvar. Skulle nog lätt kunna äta gratis i två månader om vi bara kunde ta oss för att tömma frysen.
I veckan ska jag ha hand om pappas tyskterrier då han åker till norrland och jagar lite. Och sen ska jag få hem mitt bord och stolar!! Fast det är mkt som ska göras i veckan så vi får väl se vad som bli prio ett. =)
Men hur somhelst så kommer jag få mkt gjort i veckan för mitt nya liv börjar på måndag morgon. Kommer nog bli najs. Nyttigare, gladare, ta tag-igare. Kanske vi alla borde se över våra liv lite titt som tätt. Har du gjort det?


Ha det fiint.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0