Megasuperdunderhelg! Kärlek i överflöd.

Söndag middag och hjärtat är tankat med kärlek. En hel helg helt ledig, lovely! Det är så här jag vill ha det. För alltid i evighet. Tänk om man kan få känna sig så här lycklig hela livet ut. Visst vore det väl underbat.
Min helg började i fredagsmed att alla mina sötingar kom hem till holkaryd. Lassa,Vickan,Mia,Oskar och Malin. Så galet kul. Det blev mat några öl, härliga skratt, mys i soffan och bara en helt fantastisk fredag helt enkelt. Vaknade på lördag morgon av att Pierre stog och tutade utanför huset kl 07.30. Han skulle komma och hämta Bruno för att ta med honom och jaga lite på gärahov. Hade visst inte gott så bra men men han fick juspringa av sig i alla fall. Se bärde det av till förlovning/25års/21års/inflyttningskalas hos Jennifer och Samuel. Det va fullt hus kan man väl säga. Det bjöds på SMÖRGÅRDSTÅRTA!!! Mums så gott. Vi åt tills vi höll på och spricka men ändå blev det tårta över. Konstigt. Lite kaffe och kaka efter det satt som ett smäck =) Tack för det!
På kvälenåkta vi till Anna och Robban och käkade as god VV mat! Robban är minsan en superkock. Jag lyckades få i mig en flaska vitt vin till maten. Hihi det va minst lika gott goda vänner. Skulle bara vatt där en liten stund men det börjades prata bröllop o rätt va det va så hade det gått flera timmar. Oj oj visom skulle dricka några öl med Lasse på kvällen. Men vi åkte till Lassemanen en sväng efter det. Han är en fin kille han. Alltid lika kul att snacka strunt med den pöjken. Skägg! Slutade med att olle fick agera fylle chaffis åt en supput som ville komma hem från stan. Trött men lycklig kom vi sedan hem vid 2 tiden kanske.
Men söndagar är ändå det jag gillar alldra mest, gillar gillar gillar alldra bäst! Vaknade ganska tidigt men låg kvar i sängen till framåt 10 tiden. Inte ens lönt att äta någon frukost då ju. Så det fick bli 11 kaffe hos våra underbara grannar. Alf ocg Ragnhild. Dess söta små pensionärer är nog bland det bästa med att bo i holkaryd. Dom blir alltid lika glada när vi kommer in och pratar lite med dom om vad som händer i våra liv och kollar hur dom mår. Lilla bruno stack ut på en runda i skogen också.....opps. =)
Men nu är det söndag middag och vi ska snart åka ut till Nässja och Olles farfar för änu mera fika och hämta lite pellets. Men pelletsen är bara en tråkig bisyssla som man måste gör men fika men Knut det är super trevligt. Sen blir det nog söndagsmys i soffan Med min blivande man. =) Hoppas att ni har haft en lika fin helg som jag. Nästa helg blir det jobb igen så nu får jag nog sluta skriva och njuta av dom sissta helgtimmarna. Myspys.


Ha det gott och håll en tumme eller två åt mig i veckan vänner så kanske det händer roliga grejor i mitt liv inom en snar framtid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0