Skägg!

Kära nån då, så jobbigt det kan vara att röra på fläsket. Kan kanske vara så att det är så fruktansvärt jobbigt för att jag inte varit speciellt aktiv inom idrotten direkt. Faktum är att jag ibland kan tycka att jag har all rätt i världen att skylla lite på min mor och far. Nästan alla jag känner har hållt på med någon sorts idrott i sin ungdom, men inte jag inte! Kanske är det så enkelt att dom bara ville mitt bästa. För faktum är att om dom hade tvingat ut mig på en fotbollsplan för att springa efter en löjlig boll så skulle jag troligen vatt det mest retade barnet egenom alla tider. Eller så va det bara så att dom va för lata för att skjusa runt mig på träningar hit o dit. Om jag tänker efter lite så är det faktiskt så att jag bara hållt på med sådant som mamma och pappa själva har gjort. BUGG o SKYTTE!! Hahahaha, rätt konstigt att jag inte va utmobbad som liten. Men som ni ser så är det ju inte direkt något som jag byggde upp någon "grundkontition" på direkt. Buggen då??? tänker ni säkert då. Å ja visst nu förtiden blir jag helt svettig o go efter en sängom men på den tiden bärde jag väl inte på riktigt lika många kilon och så gick det nog inte riktigt i det tempot som det gör nuförtiden. Men nu jädrar ska det bli fart i benen min vänner!

Ett STORT GRATTIS till sysster Mia som idag blev godkänd på sit nagelprov. Hon va super duktig =) Glömde dock ta kort på henne i munskydd och glasögonen. Skit också det hade ju vatt klockrent ju hahaha.

Mina finfina naglar!


Nu sitter jag här i soffan lite halvmör eller näääää helmör menar jag. Tittar på robinson. Det är rätt intressant att se hur olika folk är varandra. Fick mig att tänka lite på vilken roll man själv har i vänskapskretsen. Typ "ledarrollen", "hämta vedrollen" eller "ligga o sola på stranden rollen". VIlken är du? Vilken tycker du att jag är? Det känns lite som att man kanske tar en roll i vissa gäng o en annan i ett annat gäng. Här hemma har jag tex ledarrollen ;) medans jag tar på min mammarollen om vänner kommer hem på besök. Eller är mammarollen o ledarrollen samma sak?? Hmmm ja vet vet, inte jag i allafall.
Imorgon har jag en ledig dag till sedan ska jag minsann fira helg genom att jobba. Buuuuu!  Men nästa helg ska jag visst iväg med flickorna till gislaved igen. Kungarna av tylösand kommer till gisleparken. SKÄGG! Då ska det svinas runt, eller jag menar det ska bli riktigt trevligt det. =) hihi.


Ha det gott, sov sött!!

 


Kommentarer
Postat av: sis a

oj oj oj vad du skriver systera mi... hinner ju inte med att läsa attla inläggen.. men du är verkligen jätte duktig på att skriva å formulera dig... även om det inte alltid är rätstafat.. eller va det rätt stavat? ... jag vet va du menar å det är huvudsaken... tycker dock du nämner din andra syster lite VÄL LITE i din blogg.. vet du inte hur underbar å fantastik å alldeles alldeles WUNDERBAR (tyska för UNDERBAR ) den kvinnan är ;) .. hoppas att allt går bra med den svarta lunsen... ses snart syster... räknar med ett kärleks inlägg om mig i morron... hihihi puss puss

2010-10-08 @ 00:01:06
URL: http://myselfandfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0