Vilken vecka!!

Ja jisses vilken vecka. Så många premiärer denna vecka så man blir allderles glad i hela kroppen. Säga vad man vill om hösten men bra tv kommer liksom helt automatiskt med mörkret och kylan. Inte mig imot direkt. =)
Idag har fina Lina varit och hälsat på i holkaryd med lilla Liam. ÅÅÅÅÅ han är så söt. Just idag fyllde han också 1 månad. Hipp Hipp Hurra för Liam på din enmånadsdag...hihi. Han kan nog vara den snällaste bebben jag någonsin träffat. Å dom kinderna är ju att dööööö för. Ja harre gud alltså jag tror jag gått och blivit lite kär.



Visst är han bara för söt!!!!

Imorgonåker Majsan o jag till Gislaved för att vara provdockor åt syssterysster. Hon utbildar sig till nagelteknolog och har sitt sissta prov i morgon. Hoppas det går bra för henne. Behöver du göra dina naglar festfina någon gång så vet ni vem ni ska ringa. Hon är super duktig!
Ha det gott vänner så hörs vi i morgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0