Borde inte sitta vid datorn....

Kanske är det så att det är som alldra roligast att sitta vid datorn när man inte borde. =/ Men först kanske man ska tacka sin syster Anna för den fina headern( stavas det så?). Rätt fin..kan inte bli annat när Jag och Olle är på samma kort. Hihi.
Kom hem från jobbet vid 4 tiden och då hade Olla tappat upp ett varmt bad. Ganska välbehövligt kan jag väl säga efter ett hårt dygn. Härligt att bli lite bortskämd.
Snart kommer Oskar o Charlotte och hämtar mig o Olle. Vi ska nämligen och käka hos ett par söta kompisar. Brukar sluta med att vi spelar poker och att jag förlorar. Kanske har min tur vänt så att jag är den som kommer hem med storkovan. Eller så kanske det är så att jag har hittat det jag faktiskt suger på. Glömer alltid reglerna och får alltid fråga mig fram. Vilket resulterar i att alla fattar vad jag har för kort =P det är nog inte det man kallar pokerface. Eller?
Tror att Oskar skulle ta med ett par paver vin...mums!



Tack på förhand Annelie och Frans!! Fint kort jag lyckades hitta på er me =) Totall lycka!


Ha det gött och njut av helgen kära vänner så hörs vi i morgon. Då ska Olle och jag klä upp oss och gå och rösta.
Puss o slem... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0