Dagen i korthet

Vakande o ville inget annat än att somna om. Men det ville inte lilla Olle. Det va puss o gull tills jag va helt klarvaken. Mysigt. Men när lugnet hade lagt sig över holkaryd igen somnade jag igen för att åter bli väckt av min underbara far. Då fans det inget annat att göra än att ta tag i sig själv och gå upp.
På med mjukisbyxor för att städa rent i svinstian. I vilket hörne skulle man börja....
Mitt i allt ringde systeryster och ville komma med mat. Nä det vill jag absolut inte ha sa jag. Hahahah!! Klart man inte tackar nej till lite mat ju =) Tack för det Anna. Slemigt men mättande. Hihi.
Städade färdigt o sen kom Majsan =) Blir alltid lycklig av att ha henne i huset. Sen är hon ju så jädra snygg me. En liten stund efter et så kom älsklingen hem o då bärde det av på en road trip. Varför och var det får ni veta senare i livet. Men det togs viktiga beslut som verkligen va på tiden. Spänande.
Idol och sallad från pizzerian...
det va min dag det, en skön o mysig dag i holkaryd.

Bara ett litet tips så här på torsdagskvällen är att gå ut och titta på karlssons bilder sen helgen som va. Två av mina söta kompisar hamnade visst på bild =) Majsan o Lasseman. Kanske lite dimmiga i ögonen men gud så sött. Dont hate me! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0