En helt vanlig onsdag....

Börjar med att skriva Fy fasiken va bra Jay  i Idol är!!!! Han sjunger ju som en gud! Hoppas att han vinner hela skiten och att han blir as stor.
Så till hur min dag varit då. Vaknade med någon sorts nackspärr. Kunde inte titta vänster på hela förmiddagen. Det mjuknade till sig framåt dagen men gör fortf svinigt ont och har gått ner till ryggslutet.
Dagen har i stort gått ut på att få lite ordning på torpet. Men det blev väl kanske inte jätte mkt finare än innan förutom att jag damsugade av huset lite. Jisses vad jag vill ha hundgård att ha Bruno i under dagarna. Det blir ju hårigt och äkligt på bara någon dag. O vem vill gå runtmed den där snabeldraken hela dagarna. Nä fy så tråkigt det är. Damsugade även ur sängen som Olle så gärna vill ha Bruno i. Det va välbehövligt kan man väl säga. Känns ju ganska bra nu så här efteråt ändå =)
Nu till en liten hemlis.....Till sommaren ska det bli Fru Bodil av mig =) Jepp det är sant, jag ska gå o gifta mig. Giftemål har väl aldrig varit något jag direkt har tänkt på men nu känns det helt rätt. Men det är ju inte bara så lätt att bara gå o gifta sig tyvärr. Det ska ju beställas kyrka o grejas innan. Vi har i alla fall bestämt oss för Vilken kyrka det ska bli och vilket datum det ska vara men  då kom vi ju fram till det här med att boka en däringa kyrkan då. Betydligt svårare än jag hade tänkt mig. Så det blev ingen bokning idag heller. Men i morgon då ska det minsann bli av. Det måste de nog för enligt alla jag pratat med så ska det bokas ett år i förväg. OPPS! Ligger lite efter kan man väl säga.
Sen bärde de av till Jönköping för att mingla på holmgrens tjejkväll. Det va faktiskt inte så mkt att ha men trevligt att träffa systrarna och lite kompisar. O mammsen o gittan såklart =)
När jag kom hem sprang jag in på toan och hämtade min "ont i ryggen smörja". Lucktar jenka och hettar som bara den när man smörjt in den. Kastade den på Olle som i sin tur fick agera massör. Så gött!!! Olle kliade sig på pungen utan att han hade vättat händerna. Mohahahah! Sved nog gott =P hihi skade glädje är äkta glädje.

Hoppas ni alla sitter bänkade framför Greys nu vid 21.00. Som jag har längtat.


Ha det gott vänner.....

Kommentarer
Postat av: A

hahahahaha...olle..you made my day!!! :)



Ja den där tjejkvällen va inte mycke å hurra över men sällskapet va ju fin fint. =)



Längtar till sommaren... ååå ... kläningar blommor kärlek LJUVLIGT!

2010-09-29 @ 21:19:09
URL: http://myselfandfamily.blogg.se/
Postat av: anniepannie

Åååhh snart ska du bli Olles fru! :)



haha, stackars lilla Olle, men är han ju iaf snygg i håret:)

2010-09-29 @ 22:04:19
Postat av: Fanny

woho, grattis :)



2010-09-30 @ 09:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0