Fina Lina =¤

Ååå min dag har inte varit dum den. Åkte till Lina vid 11 för att titta på lilla Liam. Han va HELT underbar!! Syntes att det va min Lina som va mamma till honom. Vacker, go o glad och rapade lite ofärskämt ibland. ;) Nu luktar jag bäbis i armvecket och hela jag är helt varm av kärlek. Inte bara det att jag fick pussa på lilla liam utan också prata lite men min fina lina. Lina är en person jag lärde känna för ca 5 år sedan. Vi har haft såkul i hopp genom åren på våra små resor. För att nämna några äventyr. hultsfred och sälen. Alltid massa skratt. Visst blir det lite mer prat om bebar nuförtiden men annars är allt som vanligt. Kan gå många månader i mellan att jag träffar henne ibland men det känns alltid lika roligt att träffas o prata lite skit. Nu kommer det aldrig gå månader imellan. Då kommer ju lilla Liam hinna glöma mig =) Plus att jag aldrig vill tappa kontakten med henne, har man hittat något så fint så får man basske mig hålla hårt i det. Ses snart igen gumman, det kan jag lova. Kanske redan nästa vecka. Jobbar inte alls mkt då, å jisses vad jag längtar till nästa gång.
Ikväll hoppas jag på att få pussa sönder en liten bäbis tjej. Får se hur det blir.
Efter timmar av tjöt o kaffe så drog jag mig vidare till Pappa för att käka middag. Mums så gott. Vilken glidar dag. Men nu kom jag hem och tänkte jag skulle tända i öppnaspisen...och hur tror ni det gick då??? lika dåligt som vanligt. Det ser ju så enkelt ut när olle gör det. Ja ja. Nu sitter jag här o fryser o väntar på att olle ska komma hem o sätta i sta´ pannan igen så jag slipper frysa häcken av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0