Idag händer det grejor!!!!

Fradag! Inget direkt att fira för min del i ochmed att jag jobbar som jag gör. Men därimot så tänker jag fira att vi ska hämta bil till olle idag. Det blev en opel combo 06a. Hade bara gått 5000 mil. Känner mig glad över att vi äntligen hittade något som båda tyckte om. Plus att det va toppen roliga personer som vi ska köpa den av.
Olle hämtar mig efter jobbet idag o sedan drar vi kanske upp till a6 för att käka lite soya express och kolla upp om vi kan ha telias bredband, mobil och hemtelefoni.
Ber om förlåtelse att jag inte uppdaterade bloggen igår. Men vissa dagar blir inte riktigt som man tänkt sig. Va ute i trädgården och klippte förhoppningsvis gräset för sissta gången. Men det är väl inte troligt. Det växer ju som OGRÄS!!! HAhaha kan man säga så om gräsmattan? jaja.

Tror och hoppas på att kunna hinna hem och ta det lungt och mysa men Malin oc Mia. Hoppas dom fortf vill mysa med mig bara. Det är ju inte helt säkert. =/




Hoppas vi ses ikväll!!! =)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vill alltid mysa med dig Bodil!!! Fredag????

2010-09-28 @ 18:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0