Last song...

Det är ju tur att ingen ser mig. Hyrde en film igår, Last song. Visste väl att den skulle vara fin men jisses vad jag grät. Det är nog bara två andra filmer som har fått mig att gråta utan kontroll. Dagboken och back to cold mountain. Ja jag erkänner, det rinner verkligen ner. Kan inte få det all sluta.
Kollade på dagboken med mamma en gång. Kunde inte sluta gråta på vilket mamma frågar
 - Varför tittar du på denna filmen om den gör dig så ledsen?
-Jag vet inte!!!*snyft*
Men om sanningen ska fram så kan jag tycka det är ganska skönt att sitta och ill lipa framför en film. Man behöver inte förklar för någon varför tårarna faller. Det är ändå ganska tillåtet att låta dom rinna till en riktigt bra film. Så tre fina filmer från mig ill dig...Last song, Dagboken. Back to cold mountain. Låt tårarna komma!
Alla filmer handar om gränslös kärlek. Något jag så gärna vill att ska få uppleva. Hoppas att just du får känna dig underbar och vacker i någons armar. För det är fantastiskt.

På tal om något helt annat så hade jag min far här på besök vid 10 tiden. Eller ja det va ju inte helt på tal om något helt annat. För gränslös kärlek är ju det jag har för min pappa. Han är lite speciell men specillt underbar. Jag jobbade i många år för min pappa på hans företag. Lärde mig allt om hans dåliga sidor. Lärde mig alldrig att se hans fina sidor. Jobbade alldeles för nära honom för att kunna se, se vad som fanns där inne. Men inget av detta spelar längre någon roll för alla som kände min far för två år sedan skulle nog inte känna igen honom nu. I mina ögon är han starkare, gladare,roligare,mjukare och pappigare än han någonsin varit. Tack pappa för att du är just det. DU!!
Det jag egentligen skulle berätta för er va att det hade varit riktigt pådrag i byn igår. Hade visst varit några som ´stulitt saker och bensin på statoil som jag fattade det och sedan hade polisen och pappa fyrlund jagat dom till hubbestad och ner till värnamo. Där hade dom fått stopp på dom. Vet dock inte riktigt hur resultatet blev. Om det blev någon som åkte dit för något menar jag. Men det hade visst synts i hubbestad i "trianglen" hur någon hade genat över en trädgård och lite. Hoppas dom sitter inne nu!!

I övrigt så blev hårfärgnngen bra igår =) Och här kommer ett litet kort med för att göra bloggen lite skoj att titta på. Ett kort sedan jag och mina två systrar va i ullared. Mamma va också med. Galet kul!!





Ha det gott!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha... du är ju underbar systerami!!



Du d är faktiskt fyra filmer du lipar till... Titanic oxå... glöm inte den. =)



Snygg bild du har på bloggen. hahaha... den stjäler jag.



Jag hörde oxå om pådraget... herregud!!! I min lilla by. Kom å hälsa på mig snart fuling!



KRAMAR!

2010-09-22 @ 13:20:49
URL: http://myselfandfamily.blogg.se/
Postat av: eve

åh, härligt att det finns fler som lipar till bra filmer.. Kan ju tipsa om "allt för min syster", som jag lipade...



O så hoppas jag så klart att vi ses på återträffen. :)

2010-09-22 @ 13:49:05
URL: http://wordsbyevelina.blogg.se/
Postat av: Bodil

ja jag har sett den med. Också en riktig lipa film. Klart vi ses på åter träffen!!!!!

2010-09-22 @ 14:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0