=( Lite lätt besviken...

Buuuu!!! Sitter här o väntar på att åka till jobbet för ett dygns jobbande och sedan ha min första hel lediga helg på evigheter!!! Men det är inte det som är buuuu. Utan att jag äntligen tagit tag i att boka den däringa kyrkan. Dilen va nämligen så att Olle skulle välja kyrka och jag präst. Ville så gärna ha en tjej som Heter Jenny Vided men det gick inte. Buuu för det. Men men det fins säker någon annan tjeck som är villig att viga ett vimsigt par som oss. Kanske. Hon hade jätte gärna gjort det sa hon men hon hade inte möjlighet att åka iväg så långt bort och viga andra. Så synd. Men nu är i alla fall kyrkan bokan. Jippi! Pirrar till  i maggen lite måste jag säga. =)
To be continued.......

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ni kommer hitta en bra präst ändå, men det är ju trist när det inte går riktigt som man tänkt sig.



Hoppas du inte blev alltför besviken när det inte var greys igår. En vecka till bara :).

2010-09-30 @ 12:05:11
Postat av: Anonym

Det ordnar sig gumman!



LASSE KRONER tror jag viger oxå =)

2010-09-30 @ 13:16:43
URL: http://myselfandfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0