Mest synd om mig i hela världen!!!!

Å jag håller på att bli sjuk. Lock för öronen, ont i halsen och näsan bara rinner. Det är mest synd om mig i hela världen. Det blir bara värre och värre så i morgon ligger jag väl helt utslagen. Ja ja det som ine dödar det härdar som man säger.Men jag är inte så duktig på att hålla humöret uppe när kroppen vill ligga och kurera sig.
I går kväll va vi ju som ni redan vet hos ett par bekanta och käkade lite gott. Eller inte så lite gott!!! Tre rätters och så gott! Mums det va länge sedan jag åt så gott. Men mina points dom är nog för evigt slut =/ det va gräddig soppa och gräddig potatisgratäng och saftig äppelpaj. Mums så smarrigt.
Efter maten skulle det spelas spel. Tror det hette lika par leka bäst. Det gick i allafall ut på att svara likadant som sin partner. Slutsatts, olle och jag förlorade. Upps. Inte så oväntat faktiskt. Och det beror inte på att vi inte känner varandra men Olle fattade liksom aldrig vad det gick ut på riktigt. Så jag ärligt säga att det faktiskt va Olle som va den som inte hade turen med sig. Och i och med att jag va i samma lag som honom förlorade ju jag med. Men jag är inte bitter =P  I övrigt en toppen kväll med massa skratt och roliga samtal.

Idag är det röstning gott folk!!!! Jag vet inte varför men det pirrar i hela kroppen. Ska bli så roligt att gå ocg lägga sin röst och veta att man gjort vad man kunnat för att hålla sverige på rätt spår. Olle ska minsann ha kostymen på sig och jag hade också tänkt klä upp mig lite extra. Kanske kan lägga ut en bild senare idag på hur  stiliga vi blev. Hoppas nu alla gör sin plikt och går och röstar. Och känns det som att ni mkt helldre skulle gör något annat så gör det till en lite rolig grej. För man får det inte roligare än vad man gör det vett ni!!!!



Ha det gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0