Några tusenlappar fattigare....

Inte nog med att bilen kostade litegran, dagen har spenderats med Malin innei stan. Oj oj säger jag bara. Både Olle och jag hittade riktigt bra saker. Och självklar majsan med. Det som va lite komiskt va väl att olle o jag spenderade lika mkt som Majsan gjorde själv. Haha men det är lungt gumman. Du "behöve" ju en ny vinter jacka =)
Ikväll ska vi ut i stan en säng som det värkar. Ska bli kul. Men jag jobbar ju imorgon så det blir nog ganska lungt tror jag allt. Hoppas på att hitta skjus hem tidigt vid typ 12 tidem så man inte är helt död i morgon. Men börjar ju inte fören 3 så jag hinner nog vila upp mig. 5 öl MAX BODIL!!!! HAhahahahahahahha! Ine troligt men men. Började göra mig redo för en stund sedan men gav upp efter att jag lyckats bränna mig som fan på armen av plattongen. Å gud va jag är klantig. Vad kan de vara för fel på mig egentligen? Omdet förestenär nog som har vägarna förbi jkpg vid 24.00 tiden får ni gärna slå en pling =) Å även om ni inte kan hämta och köra mig o olle hem så kan ni ju komma förbi dansgolvet och svänga era lörviga.

Röj loss mina vänner så hörs vi i morgon. Kanska kan man ha lite skvaller att komma med ;)


HA det!!

Kommentarer
Postat av: majsan

Tur att ni åkte hem, det va inte skägg sen! men ring mej så berättar jag! O jag behövde ju faktiskt en vinterjacka :)

2010-09-26 @ 10:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0