Om jag va lika rik som dig så sklle jag unna mig lite hyffs!!!!

Det är rätt långtråkigt att vara hemma och vara sjuk. Plus att jag inte har bil så jag kan inte ta mig till "stan" för att inhandla mat. Så vad gör då Bodil när hon har långtråkigt..jo hon sätter på Aladdin på VHS och färgar håret på sig själv. Detta kan sluta i panik men vågar man inget så har man inget vunnit.
En härlig replik från aladdin själv är just den jag har som rubrik- Om jag va lika rik som dig så skulle jag unna mig lite hyffs! Härlig och katig. You go boy!!! Det är evigheters evigheter sedan jag såg denna film. Lite extra kult att se den på VHS också. 
Men imorgon blir det nog jobb som det ser ut just nu. Febern verkar gått ner men fortf lika förkyld. 
Ikväll ska nog jag och Olle  åka och titta på en bil. Hoppas hoppas!  


Igår fick jag och många andra ett roligt brev på posten. Klassfets!! Och för vilka? Jo klass 6D i hok. Det är nu tio år sedan vi splittrades och fick börja i den stora staden Vaggeryd bland dom något tuffare. Så kul att det va på en helg som jag dessutom är ledig på. Jippi! Hoppas att alla tar sig hem igen till dom smålandska skogarna och att vi ses snart kära klasskamrater.
Stort tack till Björn och Joel som tar tag i detta specktakel.


Ha det gott....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0