Tack o lov för kompisar...




Idag är det onsdag, tre dagar har gått sedan vi sålde våran Santa fe och jag kan fortf inte riktigt fatta det. Den va ju så OSS!!!! Ja ja jisses så mycket pengar vi kommer spara genom att vi inte har kvar den. Nu blir det till att åka runt i Olles gamla skoda och farfars saab (som förövrigt är handikapsanpassad). Saaben  är faktiskt riktigt go att köra och sen är den ju atomat också. Tror ärligt talat inte jag skulle kunna ha en bil utan atutomat längre. Fasiken jag hittar ju inte det där förbaskade dragläget längre. Varför i hela friden görs det ens morderna bilar 2010 utam automatlåda!!!!???!!!
Men det är inte förens man är utan bilen man inser hur mkt man är beroende av den. TACK O LOV FÖR KOMPISAR som alltid ställer upp! Just nu glider jag runt i Majsans Volvo. Om den bara hade haft automat så skulle jag lätt kunna ha en sådan bil. Tack underbaraste lilla du för att du är så himla snäll och alltid hjälper mig och Olle. Tror dock du kommer vara måttligt road när jag kommer tillbaka med den till dig.Kommer inte hinna tvätta av den åt dig =( Jag kompenserar upp med att tanka fulltank innan jag lämnar tillbaka den, jag lovar =) 

I övrigt kan jag väl bara säga att jag brände mig på hett te vatten i går. Aj aj!! Men det verkar som om de röda och öma är helt borta nu =) Jag är så klantig alltså! I vintras brände jag mig ju i pannrumet. De va lite värre kan man nog säga. Brände bort hår och gick runt som en grillad tomat i ansiktet. Men hade helt klart kunnat sluta mkt sämre. Håret har växt ut, lite i alla fall. Och jag känner inte av de alls i ansiktet längre,skönt. Men som den ständiga optimism man är så händer det ju aldrig något hemskt som inte för något gott med sig. Jag slipper nu mera vara i pannrumet =) vilket jag ser som en fördel. Tack Ollebolle för att du håller mig varm....


Hörs väl snart igen kanske....

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallå!! Du blogga!! Jippi! ännu en blogg att slö läsa =) Men du måste ju fixa layouten.. så här kan d ju inte se ut.... ge mig ditt lösen så fixar jag. =)

2010-09-15 @ 16:33:51
URL: http://myselfandfamily.blogg.se/
Postat av: Malin

Allt för dig hjärtat! O det är lugnt att du inte städat den, den har inte bliviy tvättad på 2 månader tror jag :)

2010-09-15 @ 19:08:33
Postat av: M

Hahaha! Sååå roligt när du var hårlös! ;o)

Sitter o småler...du skriver himla roligt faktiskt. Det här kan ske är något för dig. =oD

2010-09-17 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0