Det blir som det blir.....

Känner mig en aningen deppig i dag får jag nog säga. Sitter och tittar på längdskidor och det känns lite hopplöst just nu. HELLNER HÅLLER INTE I.....Blir nog ingen medalj i dag.

Har förståt att det visst kommer hållas ett bröllop till samma dag som oss. Vilket visst berörde ett par stycken. Jobbigt läge. Men men så kan det bli ibland. Inte mkt att göra åt. Man kan ju inte tvinga någon att komma. Blev lite ledsen ett tag men har betämt mig för att inte bry mig mer. Det bli som det blir. Och jag vet att det kommer bli en toppen dag trotts att det här med bröllop är betydligt mer stressande än man någonsin kunde tro. Det ända jag är helt helt säker på är att vi kommer stå i kyrkan kl 16.00. Och det kommer bli ett giftemål. Det är ju det som spelar roll. =)

Nähä nu drar jag iväg och äter middag hos min far. Mums så gott det ska bli. Han ringde och sa att han saknade mig här om dagen. Bäst att fylla på hans Bodil föråd lite.


Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0