Kurser i iphone?

Okej är det någon som kan hålla en kurs med mig i iphone4? Skulle verkligen behöva någon som visar mig hur fasiken man gör med allt. Jag erkänner att jag troligen bara hade tur när jag lyckades få igång internätet! För nu känner jag mig som en 80åring som försöker mig på en iphone. Gáaaah! Ja ja om jag bara lyckas fixa ett konto så snbbt som möjligt så ska jag nog klara det.

På tal om något helt annat så har vi en död mus någonstans vid vedspisen. Luktar så illa att jag tror jag spyr men hur fasiken ska man hitta den. det luktar ju överallt nu typ. Och i morgon kommer dom tre L:en på kvällsmat. Fy va tråkigt att ha hem folk när det luktar så här. Men men det får gå ändå. Men lite pinsamt.

Ta det lugnt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0