Man ska lära sig något varje dag...

Och i dag lärde jag mig att det är fruktansvärt roligt att titta på vad andra lyssnar på för musik. Inte den som folk lägger ut för allmän beskådning, utan detta tror jag kanske inte många har tänkt på. Men på spotify så kan man se vad en specifik person lyssnar på alldra mest. Ska jag ta ett exempel. En kille som är lika gamal som mig. Tränar konstant och verkar utåt sätt vara en riktig hårding. Men vad ser man att han har lyssnat på mest? Jo Pink men Fuckin perfect. Hahahahah jag började små fnissa lite. Men det kan ju förståss vara så att han har en flickvän som lssnar på hans spotify också. Eller inte.

Vi ska starta rckband på jobbet....änu ett galet påhitt. Får väl se vad det blir av vårat band Vrööl! Bra namn va?  Jag ska i alla fall "spela" elgitar. Kommer bli fett grymt alltså ;)

Ha en toppen vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0