Oskulden...

Tänkte berätta en rolig sak jag fick höra här om dagen. En kompis till mig har en hanhund som äntligen skulle få bli av med oskulden =) En tös från norr kom hem till henne för att para sig. Så det gick dagar innan de hände något. Men till slut kom han intill: Men snacka om en smärtsamm upplevelse!!! Som ni kanske vet så fastnar hundar i varandra, vilket gör att det kan ta ett tag de där. Inga snabbisar där inte. Så när han då äntligen får komma till och på så ångrar han sig. Väl inne vill han där ifrån. Vilket leder till att  han drar iväg med tösen över golvet. Kan ni fatta!!! Fy fan för att bli av med oskulden. Detta leder till att min kompis får sätta sig ner vid dom medans dom avslutar och liksom hålla fast dom. Vilken hemsk upplvelse, att behöva bevittna sin lilla pojks första skjut och dessutom se det misslyckas. Hahahah! Visst vet ma kanske att de aldrig brukar gå speciellt vakert till men fy fasiken vilken skräckupplevelse.

Men men, nu till andra oskulds saker. Jag har blivit av med min "skicka bröllopsinbjudningar på posten" oskuld. Rätt läskigt faktiskt, men inte smärtsamt. Känns skönt att ha fått de överstökat liksom. Hoppas alla kommer fram och att jag lyckats hitta rätt adresser till alla. Så nu får ni gå ut och titta i brevlådan =)

Om vi ska prata om "tränings"oskulden då. Den togs förra veckan och va allt lite smärtam. Öm dagarna efter men ändå en härlig kännsla. Har faktiskt kommit igång ganska bra. Räknar men att i alla fall gå 4 gånger denna veckan. Inte för att jag har lagt om min kost speciellt mycket men som jag redan har sagt så vill jag inte banta. Men det går ju inte komma ifrån att man känner sig himla skyldig närman tagit något onuttigt. Men skulld verkat inte ta på mig redigt just nu för jag äter gott ändå. Men ett steg fram måste ju vara bättre än att stå stilla? eller? Unnade mig att åka och sola i dag efter en sväng på trajmaskinen. =) Så gott!
Sen hem för att laga lax,potatis och romsås. Mumsig som bara den!

Ha det gott


Kommentarer
Postat av: anniepannie

Stackars lilla Doggy!



Vad har du börjat träna för ngt? Jag är just nu i samma sits, träningsvärk i varenda liten muskel som finns!:)

2011-02-09 @ 21:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0