solsidan i vaggon!

Jepp sitter i vaggeryd i mammas lägenhet. Varför, undrar kanske ni. Men man skulle kunna säga att jag är multifunktionshindrad. Ingen värme och inget vatten!! Kan ni fatta??!! Att leva utan rinnande vatten i ett annars ganska mordent hem är omöjligt. Bara att gå o PISSA är ett stort problem. Vilket gjorde att vi bestämte sig för att sova hos min mor i vaggon som en kär gammal vän skulle kalla det. Fatta vilken lyx att jag dessutom får sovmorgon. Till hela kl 5.
Men men vi får väl se ifall det blir löst i morgon. Vi hämtade en såkallad hudrofor i jkpg i dag. Hoppas bara att det är det som är problemet nu då. För annars flyttar Bodil in permanent på skogsvägen. Så det så!!!! Fast det blir ju lite jobbigt förstårs att pendla mellan vaggeryd o vrigstad bara för att träna i någon timme. För nu börjar min förkylning lägga sig så nu blir det till att hårdräna. I övrigt skulle man kunna säga att helgen bjudit på riktigt underbara stunder och riktigt pissiga stunder. Men de va överhängande  bra stunder helt klart =)

Lycka till i veckan 
Puss 


Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHA.....pissiga stunder.....där fick du till de ;)

2011-02-07 @ 13:55:48
Postat av: M

Hahahaha! Ja vad ska man säga....HERREGUD! =oD

Hur går det med träningen? Du kanske ska komma in till stan 1 dag i veckan o följa med mig?!

2011-02-07 @ 21:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0