Vårfloden på min kind =)

Övervåningen är städad och lugnet infinner sig i min kropp.
Idag kom min Olle hem med blommor. Inte för att det är en årsdag eller alla hjärtansdag. Inte för att jag bad honom. Utan bara för att han visste at jag behövde de. Blev så glad att jag började lipa. Så där stod jag med dammsugaren i ena handen och försökte hålla om Olle sammtidigt. Sammtidigt som tårarna föll som vårforsarna längs kinderna. Det är inte det att han aldrig ger mig blommor eller så, inte därför som jag blev så rörd. Utan bara för att han visste att jag inte va mitt vanliga glada jag. På kortet stod de. Titta på dessa så blir du glad igen. För det är då du är som bäst =) 
Opps jag har nog inte varit rolig mot honom. =/ Hatar att jag kan vara tjurig i dagar över ingenting. Men men jag jobbar på det.

I övrigt så har jag nu tränat varje dag denna veckan. Men fy fasiken vilken smärta jag har i axlar och rygg idag. Tror allt att mina muskler behövde detta. Dom har legat i år av vila. Och nu vaknar dom upp ur dvalan för att växa och bli starka =) Hoppas jag orkar fortsätta. Känner att jag mår bra av det och får mer kraft till annat. Men ingen ska komma och säga att det inte tar tid! För shit va tid det tar från annat. Men jag hoppas jag vinner på det i lägnden.

Imorgon drar vi till stan för att hälsa på Fanny och Jocke. Det bjuds på mat och skratt. Längtar. Och ölen!! Inte glömma ÖLEN!


Hoppas ni får en toppen fin helg.


Kommentarer
Postat av: anniepannie

Han är bra den där Olle:)

2011-02-12 @ 10:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0