Tadaaaaa

Ja grattis till mig. Första gympasset är avklarat. Om jag lyckas rulla ur sängen och hamna på benen så ska jag vara glad. Fy fasiken alltså!! Det va ju galet jobbit att lyfta och röra på fläsket. Kommerine ihåg det. Men det kan ju inte vara ett bra tecken att man glömt bort hur jobbigt det är. Men men imorgon kör vi igen och sen kanske på fredag med. När fan ska man hinna med att städa huset då??? Onsdag har vi skogskursen och torsdag har jag möte med gärahov. Kära nån då så upptagen man kan vara. Men ska nog tvinga olle att vara hemma någon dag och hjälpa mig att städa så tar det inte sån tid.
Kommer troligen inte funka att hålla honom hemma men håll en tumma för mig är ni snälla.

Idag på jobbet så fick jag en sånt fruktansvärt magknip så jag trodde jag skulle dö! 2 timmar av hukande och en spya. Och 2 ipren senare så va jag på benen igen. Börjar tro att jag kanske är alergisk mot något. Har haft nästan precis likadant en annan gång nämligen. Stackars Olle blev hupernervös. - Bodil är du helt säker på att du inte är med barn??????!!!!!
- Ehhhhh nä det är jag väl inte helt helt säker på med risken är ju inte så jädra stor.
Hahaha ja så kan det gå. Skulle inte bli jätte förvånad om han kommer hemspringande med ett grav test bara för att kolla så det verkligen inte är så. Fast att jag redan vet att det inte är så...ja ja vi får väl se om det händer igen för då tror jag nog att jag får kolla om jag är alergisk mot något. Kanske bara va att det va måndag liksom. För vem är inte a´lergisk mot det!


Kanvara så att jag glömt att köpa frimärken till alla inbjudnings korten.... opps.
Men gav bort ett igår och insåg att vi glömt att skriva klädkod!! SUIT UP!!!(som berny skulle säga) Men det fattar väl folk att man ska se proper ut. Sen ´kan det ju i och för sig skilja sig något kopiös från person till person =) Hihi.

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: majsan

Dags att kolla upp det där och kanske ändra livsstil annars ;)...! Dags att skica inbjudan också så jag har något att pryda kylskåpet med!!! Puss på dej älskade vän!

2011-02-01 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0